martes, 1 de abril de 2014

Avui...trencaclosques!

Avui comencem la primera sessió destinada a aprendre i saber-ne més sobre l'aparell excretor.


Per tal de saber quins són els coneixements previs dels alumnes he preparat una activitat: he repartit per a cada grup tres sobres (amb el color del grup) en els quals hi haurà 3 trencaclosques: un de l’aparell urinari, un altre d’un ronyó partit per la meitat i l’últim d’un tros de pell. A més, en cada sobre hi haurà una sèrie d’etiquetes amb el nom de les parts del dibuix, per exemple: en el sobre de l’aparell urinari trobarem etiquetes que fan referència a les parts del mateix (ronyó, bufeta urinària, urèter, etc.). Es tracta de muntar els tres trencaclosques i col·locar-hi les etiquetes corresponents.


Imatges dels trencaclosques


Una de les condicions essencials per portar a terme aquesta activitat és que ho hem de fer de manera col·laborativa amb el grup mentre que, alhora, competim amb els altres equips!


Alumnes fent els trencaclosques!



1 comentario:

  1. Alguns dels comentaris i valoracions dels alumnes sobre la sessió:

    Ivan: m’agrada perquè hem de fer coses en equip.

    Emma: m’ha agradat la sessió però el trencaclosques era una mica difícil.

    Victor R: m’ha agradat fer els trencaclosques però hem fallat molt.

    Carlos: ha estat molt divertit encara que hi havia paraules que no entenia.

    Cris: m’ha agradat i ha estat divertit perquè hem treballat en grup.

    Gisela P: aquesta sessió m’ha agradat però ha estat la que més m’ha costat aprendre.

    Paula: m’ha semblat molt divertit i molt bé, ja que aprenem divertint-nos en equip.

    Lucia: em va agradar molt perquè va ser molt divertit, vam participar en equip, vam aprendre coses noves d’una manera divertida.

    Marina: m’ha agradat molt perquè hem fet una classe diferent i he après molt.

    Dani: m’ha agradat. Es pot millorar el companyonia.

    Anna: em va agradar perquè vam participar en grup i això m’agrada molt.

    ResponderEliminar