Avui comencem la primera sessió destinada a aprendre i saber-ne més sobre l'aparell excretor.
Per tal de saber quins són els coneixements previs dels alumnes he preparat una activitat: he repartit per a cada grup tres
sobres (amb el color del grup) en els quals hi haurà 3 trencaclosques: un de l’aparell
urinari, un altre d’un ronyó partit per la meitat i l’últim d’un tros de pell.
A més, en cada sobre hi haurà una sèrie d’etiquetes amb el nom de les parts del
dibuix, per exemple: en el sobre de l’aparell urinari trobarem etiquetes que
fan referència a les parts del mateix (ronyó, bufeta urinària, urèter, etc.). Es tracta de muntar els tres trencaclosques i col·locar-hi les etiquetes corresponents.
![]() |
Imatges dels trencaclosques |
Alguns dels comentaris i valoracions dels alumnes sobre la sessió:
ResponderEliminarIvan: m’agrada perquè hem de fer coses en equip.
Emma: m’ha agradat la sessió però el trencaclosques era una mica difícil.
Victor R: m’ha agradat fer els trencaclosques però hem fallat molt.
Carlos: ha estat molt divertit encara que hi havia paraules que no entenia.
Cris: m’ha agradat i ha estat divertit perquè hem treballat en grup.
Gisela P: aquesta sessió m’ha agradat però ha estat la que més m’ha costat aprendre.
Paula: m’ha semblat molt divertit i molt bé, ja que aprenem divertint-nos en equip.
Lucia: em va agradar molt perquè va ser molt divertit, vam participar en equip, vam aprendre coses noves d’una manera divertida.
Marina: m’ha agradat molt perquè hem fet una classe diferent i he après molt.
Dani: m’ha agradat. Es pot millorar el companyonia.
Anna: em va agradar perquè vam participar en grup i això m’agrada molt.